УВАГА! ЗМІНЕНО ГРАФІК СКЛАДАННЯ ДПА!!!
Графік складання державної підсумкової атестації учнями 4 класів НВК № 57
Графік складання державної підсумкової атестації учнями 4 класів НВК № 57
11 травня - контрольна робота з української мови
16 травня - контрольна робота з математики
18 травня - контрольна робота з читання.
У 4 класах загальноосвітніх навчальних
закладів атестація проводитиметься у формі підсумкових контрольних
робіт з української мови, літературного читання, математики.
На проведення підсумкової
контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок):
5 хв. – на пояснення змісту роботи та
інструкції щодо її виконання
35 хв. – на її виконання.
Особливості
конструювання
змісту
контрольної
роботи
з
української
мови
§ Зміст
контрольної
роботи
може
бути сконструйовано
у двох
комбінаціях
(за
вибором
учителів).
§ І
комбінація контрольної роботи з
української
мови
формується
з
тексту для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення
правописних умінь і завдань до
тексту: творчого -
на побудову зв’язного
висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь та завдань для перевірки
мовних
знань.
* за
кожну
допущену
у диктанті
або
списуванні
помилку
знімається
по 1 балу;
**
у разі,
коли у тексті
є слово на орфограму,
вивчення
якої
не передбачено
програмою
початкової
школи,
воно
заздалегідь
записується
на дошці
і під
час виконання
роботи
учитель звертає
увагу
дітей
на його
правильний
запис;
***
у творчому
завданні
виставляють
по 1 балу за зміст
висловлювання
і грамотність,
де враховують
помилки
лише
на ті
правила, вивчення
яких
передбачено
навчальною
програмою
§ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови
формується
-з
тестових
завдань
закритого
типу (на вибір
однієї
відповіді
з трьох
пропонованих),
-
відкритого типу (з короткою
відповіддю і
на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань),
-
диктанту або
списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь
і творчого завдання на побудову
зв’язного
висловлювання для перевірки
мовленнєвих
умінь.
§ Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово
оформлює на аркушах зі штампом
школи), дотримуючись вимог оформлення
письмових робіт з мов.
§ Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими
завданнями,
виданому вчителем.
Особливості
конструювання
змісту
контрольної
роботи
з математики
Зміст контрольної
роботи
може
бути сконструйовано
у двох комбінаціях
(за
вибором
учителя).
q І комбінація контрольної
роботи
з математики має
формуватись
з таких основних
завдань:
== складеної
задачі
на 3 дії;
виразу
з багатоцифровими
числами на визначення
порядку дій
(з дужками);
== на порівняння
і перетворення
величин;
==
знаходження
частини
від
числа; застосування
геометричного
матеріалу.
q
Роботу учень письмово оформлює на аркушах зі штампом
школи,
дотримуючись
вимог
оформлення
письмових
робіт
з математики.
q Усі
письмові
обчислення
до завдань
мають
виконатись
у зошиті.
q
ІІ комбінація контрольної роботи для державної атестації з математики має
формуватись
з
== тестових
завдань
(відкритого
і закритого
типу),
== задачіна
три дії
та завдань
з геометричним
матеріалом.
q Частину роботи (задачу
і геометричний матеріал) учень письмово
оформлює на аркушах зі штампом
школи,
дотримуючись вимог оформлення письмових
робіт
з математики.
q Тестові
завдання виконує
на окремому
аркуші
з естовими завданнями, виданому
вчителем.
qУсі письмові обчислення до завдань
мають
виконуватись відповідно у зошиті і
на аркуші з тестовими
завданнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар