середу, 5 квітня 2017 р.

ДПА

УВАГА! ЗМІНЕНО ГРАФІК СКЛАДАННЯ ДПА!!!
Графік складання державної підсумкової атестації учнями 4 класів НВК № 57
11 травня - контрольна робота з української мови
16 травня - контрольна робота з математики
18 травня - контрольна робота з читання.


У 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів атестація проводитиметься у формі підсумкових контрольних робіт з української мови, літературного читання,  математики.

На проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок):
5 хв.на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання
35 хв. – на її виконання.
Особливості конструювання змісту контрольної роботи з української мови
§  Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів).
§ І комбінація контрольної роботи з української мови формується з тексту для  диктанту  або  списування  (з  пропущеними  орфограмами)  для  виявлення правописних  умінь  і  завдань  до  тексту:  творчого  -  на  побудову  зв’язного висловлювання  для  перевірки  мовленнєвих  умінь  та  завдань  для  перевірки мовних знань.
* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;
** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;
*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою
§ІІ  комбінація  підсумкової  контрольної  роботи  з  української  мови формується
-з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих),
- відкритого  типу  (з  короткою  відповіддю  і  на  встановлення  послідовності  або  відповідності  для  перевірки  мовних  знань), 
- диктанту  або списування  тексту  з  пропущеними  орфограмами  для  виявлення  правописних  умінь і творчого  завдання  на  побудову зв’язного висловлювання  для перевірки мовленнєвих умінь.
§ Частину  роботи  (диктант/списування  і  творче  завданняучень  письмово оформлює  на  аркушах  зі  штампом  школи),  дотримуючись  вимог  оформлення письмових  робіт  з  мов
§ Тестові  завдання  виконує  на  окремому  аркуші  з тестовими завданнями, виданому вчителем.

Особливості конструювання змісту контрольної роботи з математики

Зміст  контрольної роботи може бути сконструйовано у двох  комбінаціях (за вибором учителя).
q  І комбінація  контрольної роботи з математики має формуватись з  таких основних завдань:
 == складеної задачі на 3 дії; виразу з багатоцифровими числами на визначення порядку  дій (з дужками);
 == на порівняння і перетворення величин;
 == знаходження частини від числа; застосування геометричного матеріалу.
q Роботу  учень  письмово  оформлює  на  аркушах  зі  штампом  школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики.
q Усі письмові обчислення до завдань мають виконатись у зошиті.
q  ІІ  комбінація  контрольної  роботи  для  державної  атестації  з математики має формуватись з
 == тестових завдань (відкритого і закритого типу),
 == задачіна три дії та завдань з геометричним матеріалом.
q Частину  роботи  (задачу  і  геометричний  матеріалучень  письмово оформлює  на  аркушах  зі  штампом  школи, дотримуючись  вимог  оформлення  письмових робіт з математики.         
q Тестові завдання  виконує на окремому аркуші з естовими  завданнями,  виданому  вчителем
qУсі  письмові  обчислення  до завдань мають виконуватись  відповідно  у  зошиті  і  на  аркуші  з  тестовими завданнями.



Немає коментарів:

Дописати коментар