вівторок, 25 жовтня 2016 р.

Словникові слова

Список слів, вимову і правопис яких учні повинні запам’ятати
1 клас
Бджола , бабуся, виразно,  годинник, гумка, ґудзик,  джміль, дзиґа, дзьоб, дідусь, загадка, зозуля, ім’я, їжак,  Київ, комп’ютер, корисний, лелека, лінійка, лялька, новий, одинадцять, олень,олівець, папір, парасолька, подруга,  Україна, українська, цукерка,  цукор, чотирнадцять.
2 клас
Батьківщина, ведмідь, вересень, вулиця, герой, диктант, диван, дитина, духмяний,дятел. Жайворонок, завдання, заєць,календар, килим, медаль, метро,неділя, ноутбук,  ознака, помилка, понеділок, портфель, предмет, середа, театр, учитель, читання,червоний, черговий, черевики, четвер, шістнадцять, шофер, ясен.

3 клас
Абрикос, адреса, айстра, автомобіль,  акваріум, апельсин, апетит, асфальт,  бензин,  велосипед, внесок, вогнище, вокзал, гармонія,  горизонт, гриміти,  депутат, дециметр, директор, електрика, кипіти, кошеня,кишеня, колектив, комбайнер, комбайн,  коридор, космонавт,криниця, кукурудза, минулий, очерет, пиріг, президент, пшениця,  сантиметр, секунда, тривога, фермер, хвилина, черемха, черешня.

4 клас 
Аеропорт,будь ласка, ввечері, вдень, взимку, вісімдесят, влітку, восени, вперед, вранці, вчора, гардероб, гектар,  до побачення,  держава, дисципліна, ззаду, інженер, кілометр, ліворуч, механік, мізинець, мільйон, назад, напам’ять, океан, попереду, посередині, праворуч, п’ятдесят, п’ятдесяти, п’ятсот, революція,  сигнал, сімдесяти, спільнота, телеграма, телефон, температура, тепер, терпуг. трамвай, тролейбус,  футбол, чернетка, шеренга, шістнадцять, шістдесят, шістдесяти, шістсот, щогодини, щоденно, щотижня, юннат, ярина.

ТЕРПУ́Г, а́, ч.
1. Сталевий брусок із насічкою, вид напилка. Де-не-де в порожнім корпусі цеху, скрегочучи, пиляли терпуги (Ле, Мої листи, 1945, 212); Складні деталі, які можна було виточити лише на спеціальних станках, він виточував та полірував терпугом у лещатах (Вітч., 4, 1962, 202); * У порівн. Язик тещі запрацював, як терпуг (Дмит., Розлука, 1957, 22).
2. Шевське знаряддя для згладжування кінців цвяхів у середині взуття.



ЯРИНА́, и́, ж.

1. Сходи або посіви ярих культур. За річкою, попід кучерявим зеленим лісом, вся гора вкрита розкішними килимами ярини ; В полі густо кущилась ярина, буйно зеленіли озимі; Зелені сходи ярини купалися в росах.
2. діал. Городина, овочі. [Осел:] Цілий день возив [хазяїн] мною гарбузи, дині, моркву, огірки і всяку ярину з огороду.


1 коментар:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. У мене колись були труднощі у фінансуванні мого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити